2007. május 10., csütörtök

Ma szupergyorsan ki kéne találni mit bökködjek a húgomnak.Nehéz feldat lesz, mert ha este jön haza és hozza a barinőjét is-mennek hnap Szabadkára "egészségügyi shoppingolásra"!:)Vmi egyszerű de nagyszerű kéne, ami mondjuk jó lenne táskára mert azt kért...lehet csinálok vmi pirinkó monocromot és megpróbálkoztatom magam vmi franciás patchworkos-szalagos-csipkés-gombos csodatatyó megvalósításával.Na ez elméletileg mind szép és jó!:)Na de eléggé kisült az agyam, haladni se haladok sehová ma, annyira álmos vagyok,hogy egyvégtében csak nyúlik a szám!Megígértem ma este felelőtlenül egy kocsitakarítást...nagy hiba volt:)...megpróbálom meglepni a Kedvesem egy villámlátogatással megint...márha benn lesz az irodában...ha nem, akkor..:(...

Tgnap Kalocsán rámtolatott egy kamion.Hiába dudáltam semmi,tolatni nem tudtam mert úgy rámállt a mögöttem lévő..tétlenül kétségbeesetten dudálva kellett végignéznem, hogy belémtolatnak....kiszálltam, hogy letépem a fejét minimum, erre látom, hogy az előtte lévő sport cabrio Mercibe hátulról belerohant..mindez fényes nappal Kalocsa belvárosában 8:45-kor,ácsorogva egy kereszteződésben. A kocsi egyben maradt, csak én rémültem halálra....

2 megjegyzés:

Judilla írta...

Hogy neked milyen rémséges autós kalandjaid vannak!!:))
A kreálmányt tessék ám majd fotózni!

bucilla írta...

Igen!!!! Fotót kérünk szépen!!!:)))
Borzasztó mik történnek veled az úton! Vigyázz magadra nagyon!!!