2007. május 24., csütörtök

Param-param!!!:))Kész vagyok;)és már meg is mutattam neki este 11-kor:)...ma megtáskásítom, azután flangálhat vele Szegeden föl és alá:))))


A tervezőt viszont nem igen értem, mert az egyik olló szára nem olyan, mint a másik...biztos a dőlésszög:)) .... meg a jobb alsó mintasor elejét se igen értem, dehát biztos van értelme:)))Köszönet a mintáért Munának,aki egy francia barátosnéjétől kapta *.pat kiterjesztésben, ergo gyanítom ő készíthette....mindegy is...szép...nekem legalábbis:) Vmiért az utóbbi évben a totál egyhangúnak ható "len+DMC815" kombinációra áltam rá...unalmas vagyok, mi!?Semmi szín!:)))


Na de megtökösödöm, az aztán színes...kézzel festett Gentle Art fonalacskám - köszönet érte Zsuzsinak;) - biztos ami biztos éjfélig kicsit belebökködtem...íme:
Anyagválasztás : DMC nemtudomhányas Zsuzsitól próbálgatni kapott szürkés zsákszín len felületkeményített hímzővászon- még tavaly hozta nekem Párizsból, mert egy TÜNDÉRKE és tudja, hogy szeretem az ilyen naturális anyagokat ...erre készült a multicolor tyúkom is anno..hátha emlékeztek... http://cimpulusz.freeblog.hu/files/100_7999.JPG
.... ja és ilyen lesz ha kész lesz...és persze funkciótlan még:))

Azt nem tudom, hogyan lehetne ilyen "szürkés - barnás - nagyon- randa - koszos - lenszínt" házilag előállítani....beletaposgáljam a sárba!?:))
Ezzel a DMC vászonnal az a bajom, hogy
- ad1. itthon nem lehet kapni,
- ad2.irtó gyatra minőségű egyenetlen szövésű és szálvastagságú-cseppet sem mosásra termett és pláne nem felhasználóbarát termék:( ...
Zweigartéknál nincs vmi ilyen szín!?
Mert arra nem gondoltam, hogy házilag megszövöm, mert ahhoz túl kényelmes vagyok, meg nincs hozzá eszközöm, tudásom, alapanyagom .... de nem tudok élni ilyen randaszínű anyag nélkül tovább:)) Vmit ki fog találni .... de mivel lehetne ilyen színt előállítani!?Mondjuk tőzeg+tea+falevél főzete!?:)))) Mert a fekete+barna textilfestéket bmennyire hígra is oldom túl brutál fekete lesz....vmi ötlet vkinek!?Nagy textilfestők..mikróban cérnát "sütő-főző" hímzőkislányok!? Vki???:))

10 megjegyzés:

bucilla írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
bucilla írta...

Jajj de szép lett az ollósamplered!!! Imádom az ilyen finomságokat:)
Cimpikém! ha kapok színmintát, akkor én megpróbálkoznék a nemes feladattal, az anyagfestést illetően, hátha......:)

Rita írta...

Nagyon jó lett!!! Én is egyre jobban szeretem a monochromokat.

helen írta...

Nem tudom, hogy festettél-e már teával, de azzal olyan seszínűt lehet létrehozni! Próbálj egy kis fehéren teával festeni!

Egyébként jó lett a monokrom! Tetszik! A tökös is jó lesz!

Cimpulusz írta...

Bucikám! A tyúkosnál - ld.link - jól látszik a szín, egyébként DMC 3782 a száma, ha van gyári csomagos DMC-d akkor meg tudod nézni melyik, vagy netn a katalógusban...a legsötétebb "kosz-színű":))

bucilla írta...

:D Itthon mát jól látom! de a mhelyi gépenvalamiért annyira setét minden! De most már tudom melyik az a szín! akkor a feladat adott, a hétvégén talán lesz esély hogy olyat fessek, de csak neked!!! len, vagy pamut vásznat akarsz olyanra???

Cimpulusz írta...

Lent:),majd meghálálom, vagy kitalálunk vmi bartelt, vagy mond,hogy mennyi nálad egy tesxtilfestés!;)

bucilla írta...

Kész az anyagod! nagyon kis különbség lett azért, de nagyon jól sikerült:) kedden postázom, dobd a címedet a gmailemre lécci:)

helen írta...

Tudom igazolni: csodáááás lett!

Pillle írta...

Nem ér :) Én is most böködöm a tököst. (Persze a csodás Zsuzsi féle fonállal) Már készen lenne, ha nem utazunk el.
Ollósod nagyon helyeske. Viszem az újságot neked CD-n,amiben benne van :)