2007. május 9., szerda

Rohannak a napok, és gyakorlatilag én csak szaladok utánuk...hímzésileg totálisan elmaradtam...be kéne fejezni a tyúkost a szombati minitalira, de mikor!??A leadandó pályázatom sincs kész, közben konferenciára rohanok, vagy épp Géderlakra, meg Anyu ügyeiben, meg mitoménhová...Kedvesemhez is beugrottam kedden délután, ki se látszott a munkából...pirinkót beszéltünk, de már szaladtunk is a dolgunkra...ha ez a kósza ötlet nem lett volna, böjtölhettünk volna jövő hétvégéig....túlórázik egész hétvégén:(...esténként 9-ig benn van...én meg ugye folyton úton...és közeleg hugim névnapja, amire bökkködni kellett volna, de már látom nem futja az időmből...most is lehet inkább megyek és bökködöm a tyúkost....a tavaszi gombaragum rotyog holnapra, sikeresen leforraltam róla a vizet a nagy "interaktív"locsogás közben :)...de ez a bari mozgatja a fantáziámat nagyon;)...hm...vmelyik este....hmmmm....talán.....

Nincsenek megjegyzések: