2007. május 22., kedd

Teljesen elúsztam a munkával... ma is lehet, hogy benn kell maradnom estig:(...már mindenki aggódó leveleket ír, hogy mi van velem, nem-e én is a karantén alatt dekkolok!:))

Naszóval az van velem,hogy látástól mikulásig dolgozom,szinte semmit se hímeztem már vagy bő egy hete..tesóm ajándéka sem lesz már kész...szégyen szemre...pályázatleadási határidőm volt tegnap....holnap mennem kell megint Géderre...szóval...

Azért hétvégén kicsit kikapcsolódtam, voltunk Szabadkán Anyuval és a barátnőmékkel, vettem pár "játszóruhát":)...vasárnap meg leruccantunk Szegedre a Hídi-vásárba a Kedvesemmel, a bátyjával és a feleségével...jó meleg volt...kerestem Pillekatát de épp nem volt kinn, azért jól befagyiztunk;) velem jött 2 db francia típusú fehér mázas teáscsésze levendulaszín csíkkal a peremén, ez volt a vásárfia:)

Legszívesebben hazamennék és varrnék vmit..meg hímeznék...ehelyett itt ülök a 30C-ban....mutiba sincs most semmi különös hacsak a régi holmik nem-Zweigart rókás párnaaanyag ill. háziállatos patchwork blockos anyag, meg a kézzel festett tökszín fonalak....balra fenn;)
És ez a bocis táskám, amire annyira kiváncsiak voltatok:)))

5 megjegyzés:

bucilla írta...

Nagyon jó a bocis táska!!! Te varrtad? (bocsi, de én nem találtam reá vonatkozó infót előzőleg) Már egyébként hiányoltam a bejegyzésedet!!! :)Sajnálom hogy neked sincs szabadidőd:( Sajnos ismerem a problémát:(((((

Cimpulusz írta...

pedig te kérted,h fotózzam be, még az előző blogon:)És gyári-rém olcsó Rossmanes;)

helen írta...

Jók a fonalak!!! Jó a bocis táska! És jó, hogy jól vagy és elfoglalt. Tudom, hogy mennyire vártad, hogy dolgozhass. Most aztán nagyon értékeled velem együtt a picinyke szabadidőt :)

bucilla írta...

Bocsi!:))) Már egyáltalán nem emlékeztem:( Hiába öregszem! De a fotónak naon örvendek:)!!!

Névtelen írta...

Heni! Írtam választ az iwiw-re, hogy feltétlenül szólj, ha jöttök. Akkor kimentem volna. Nagyon sajnálom, hogy nem találkoztunk, meghívtalak volna...