2007. június 9., szombat

Beszerzésre került tegnap gyorsan-frissen a konyhabútor....egyszerű de helyes, sarokbútor, a bárpult már félkész....gőzerővel fúrunk-faragunk...igaz így a tanulás az csak merő álom....de talán már holnap....
A bútor után való rohangának egy hátulütője volt....beleszerettem egy komódba...:(....és velem jött:)....vagyis kedden reggel szállítják;)...talán így hamarabb lesz a "szobámból vmi" ..... mármintha kerülgetjük a szobaközepén ....- vagy is a ruli közepén - .... hátha zavarni fog vkit ....;) ....
Reggel 7 .... mindenki itt tobzódik...kopácsol...hálóingben....ez nem hinném, hogy normális.....nem lehet így nyugott átszellemüléssel blogolni:))) Naszóval ott tartottam, hogy konyhabútor kipipálva, pult félkész, komód velemjött .... tegnap jártam Zsuzsinál, egy pirinkót beszélgettünk....manócskája beteg...aztán beszaladtam a boltba is és velem jött:))már megint ugye.... egy kis Zweigart Belfast- tényleg pici, csak 20 cm, 2 DMC color variations cérna (türkizes-kékes-zöldes... meg ne kérdezzétek miért pont ez...talán a csészikéhez jó lesz),egy maréknyi 815-ös meg 115-ös melíros bordó DMC mouline, egy db Anchor xyz cérnácska, hogy kiderüljön jó-e xszemeshez:), meg egy kevés új patches anyag is (képet "loptam":)
Legeslegszívesebben alkotnék itt a szemétdomb tetején :) egyátalán nincs kedvem pakolni ... finoman szólva.... a color variationst úgy kipróbálnám....mondjuk megbökködném vele azt a kis kannát amit minap mutattam .... vagy vmi kis monocromon kipróbálnám .... bmit csak pakolást ne ..... ez az egy utálatos a költözésbe... nem az összepakolás...az gyors... a kipakolás...semmi nics meg, egy halom dolog tönkremegy .... már szisztematikusan selejtezek,mert nem férek bele a szekrénybe a rengeteg felesleges soha nem fogom használni de még jó lesz vmikor vmire dologtól.....persze ez se megy nálunk szó nélkül .... de mikor nem látják azért el-el tűnik pár dolog;)
Előszedett cérnácskáimat bánatosan visszapakolom.....de legalább megnézegettem....megyek robotolni.....legszívesebben mindent kidobálnék ....

2 megjegyzés:

helen írta...

Én nagyon szeretek kipakolni - új lakásba! Vagyis számomra újban.
Mikor új helyre költöztünk, mindig éreztem ezt a varázst: most fogom meghatározni a tárgyak helyét. Ne gondoljatok nagy dologra: poharak, törölközők, stb helye. Nagyon szeretek pakolni :)))

Aztán leülni a nagy rendben és úgy érzem: helyre lett téve a lelkem is :)))

Cserny Cherry Ildikó írta...

Én is kipakolni szeretek inkább mint összepakolni. Bár utoljára nagyon hányókás-pocakos voltam a nagy költözködéskor, az is biztos rátett egy nagy lapáttal az utálatomra. :)De rendbe tenni, elhelyezni a dolgokat, átmosni, a tiszta tárgyaknak örülni, az nagyon jó. De persze ez csak akkor jó ha nem muszályból, gyorsan rohanva.