2007. június 7., csütörtök

Hímezni semmit se sikerült, a munka téren totál elúsztam, kiadtam 157 határozatot- minden vissza dobják, már hallottam....uh... azt se tudom mit csináljak, pedig ezt már tényleg úgy írtam ahogy lediktálták-mégse jó...

Ehhez jön még az, hogy kiderült 21-én újra vizsgáznom kell, 870 oldal, de hogy mikor fogom megtanulni!?Kinyomtatni esélytelen ennyit....gép előtt fogok görnyedni éjszakánként az már tuti...de gépről sose tudtam tanulni, meg amúgy is most minden kaotikus otthon...konyhabútor után kéne rohangálni....szól elárasztottak a hullámok rendesen....Kedvesem kedden vizsgázik...addig tuti nem rá velem foglalkozni...:(((kenyéren és vizen vagyok tartva:)


Viszont összepakoltam a szekrényem, kiművelődtem csavarméretileg mire sikerült 3.-szorra olyat vennem ami némi spéci házi eszkábálással mostmár jó (kiművelt a bácsi a "vasasban", hogy kell csavarozni, ha semmikép se jó a méret:)) ... szóval szekrény ajtók fenn, kitöröltem a port, kifényesítettem méhviasszal, belahajtogattam az összes ruhám...hajnali 1-kor ágyban is voltam voltam.... már csak a bugyi-melltartó-zokni témára kéne vmi jó kis dobozos megoldást csinálni(pl :textilbevonásút) mert ömlesztve utálom, kihúzós fiók meg nincs a szekrényemben...csak polc...hm...hát ez a házfelfordítást most nem épp jókor sikerült kivitelezni, egyébként is el vagyok havazva, tanulni kéne, meg tovább bennmaradni a cégnél meg miegymás... erre még ezis....

2 megjegyzés:

Judilla írta...

Na te szegény! Jól összejöttek a dolgok. De fel a fejjel:)) Semmi sem tart örökké alapon, ezen is túl jutsz majd.

bucilla írta...

Tényleg jól elkapott a hullám téged!:( Biztosan nagyon nehéz lehet most, de szorítok hogy hamar túl juss ezen a nehéz időszakon!