2007. június 3., vasárnap


Kész a SAL-om!:))) Képet a laptopom vezetékhibája miatt csak később tudok berakni, de csak így is elhiszitek:)Szép joghurtos eperszín Zweigart Jazlyn választottam hozzá, a keretet pedig bucilla csodás rózsaszín melír fonalával böködtem meg.Készülök Zsuzsi októberi kiállítására nagyon.Olyan jó lenne vmi nagyon kis helyes francia stílusú "anyaggal" előrukolni...mondjuk lenne benne 2 párna (egyik már a Tűvarázsban mosolyog, majd elkunyizom a kiállítás idejére), 2-3 szatyor (gombás+bocis+még vmi), terítő, kis lógókák, banner, kulcsjelölő, szemüvegtok...és még nem tudod mi...talán konyharuha...asztalterítő...edényalátét...ilyesmi...főként a természetes lenszín-bordó-monocrom-mountagne "édespárosra" gondoltam:))

Vmi hasonló dolgokra gondolok....

1 megjegyzés:

Cserny Cherry Ildikó írta...

Óóóóó, ezek nagyon helyesek és szépek és ... Nekem is nagyon tetszenek. A te terveid meg egyenesen szuperek, na de mikor??? Ez itt a nagy kérdés. Engem asszem fusztrál a sok elkezdett és félbehagyott munka. :(