2007. június 11., hétfő

Persze tegnap este már nem volt erőm bökködni...:( lehet ezt az "Ityamom-féle rotációs mókán" nekem is el kellene gondolkoznom, hogy haladjak is... a gond csak az, hogy nem tudom, mennyire tudnék szigorú lenni magamhoz, lehet, hogy nyafogós napokon nem hímzek, és aztán ugyanott vagyok, mint most, vagy előbb...egyátalán tartható ez Rita!?Azért téged kérdezlek, mert talán veled vagyok leginkább "hímzés-sorsközösségben":) megkezdett-félbehagyott, behalmozott, felhalmazott, halálos mintába-beleszerelmesedés-belekapás...téren ;) (ugye nem haragszol meg érte!?)


És ha mondjuk eldöntöm, hogy minden hétfőn bocis tatyó, és mondjuk kedden felrakom mire haladtam, de mondjuk öltöttem bele 6 x-et, az nem nagyon gáz!?:)))Nem is fog látszani:))De tény, ami tény legalább előveszem....elgondolkodtató....de a vizsgáig nem hiszem, hogy jó ötlet lenne belefogni ebbe az új "félbehagyotthímézéseltüntetőke-módszerbe" :))))


Ma este fodrászhoz megyek, esetleg befekszem egyúttal a "tepsibe" ha már ott vagyok....


Mutiba még mindig nincs semmim...de lehet megmérgelem magam és veszek egy aksitöltőt aksis elemekkel ma hazafelé fodrász előtt....igaz úgyse tudnék sok mindent mutatni, de azért van képbeli lemaradásom: Bucika ollójelőlője, SAL-június, bocistatyó jelenlegi állás+ilyen lesz, IV bocis petit point, monocrom irodai "stitchintime"-szívkém:), JBW minibari petit pointtal, IV kulcstartó petit pointtal .... (jó ez egy se szigorúan véve petit point, de úgy döntöttem így egyszerűbb lesz jelölnöm, a minden lyukba, 36 ct-s anyagra,1 szállal öltögetős munkáimat) ... azt hiszem más jelenleg nincs is....esetleg a Just Cross Stitches szemüvegtokom ... na azt is be kéne sürgősen a rotációba venni...

Ezt meg egyszer úgy megbökködném Évinek!:)

Megyek magolok sutyiba kicsit, mert most nincs főnök, aztán meg ebéd után robot....szép napot mindenkinek!

1 megjegyzés:

helen írta...

szerintem ezt egyszer böködd meg évinek :D