2007. július 8., vasárnap

Az első képen láthatók azok a csodák, amiket Zsuzsitól kaptam szülinapomra!!!:)))Egy cicás Debbie Mumm gomb, 2 csomag Dress it Up karácsonyi gombos csomag, 8 szivecskés "Made with Love" lógóka, egy Zsuzsi által festett fonal, egy szintén kézzel festett őszi színű amerikai fonal, 2 DMC sortírozó minigyűrű, egy duci olló, egy könyv alakú doboz és a bevonásához anyag....szuperek!:))))

2.képen az új kincseim láthatóak: 4 DMC a 4000-es sorozatból, 1 új DMC olló, hardangerhez..meg csak úgy mert nagyon helyes, meg egy nagy halom anyagminta....

Persze a SAL-al semmire se mentünk, vszínű átdolgozzuk napraforgósra, Tincsike meg se csinálja - lehet igaza van - én is gondolkozom rajta - , vagy megcsinálom napraforgósan...vagy mitoménmi...már próbáltam átpasszolni tesómnak, hogy bökje meg, de átlátott a szitán:))))

Megyek bökködöm a DHC szivecskémet...esik...hideg van.....a Páromtól egy csodás aranyláncot kaptam....annyira finomka;)

4 megjegyzés:

Judilla írta...

No hallod!! Nagyon lennék most a helyedben!!Gyönyörűségeket kaptál!:D

Asszem ilyen ollót rendeltem én is!! Én ugyan képet nem láttam még róla,/Zsuzsa ajánlotta/ de ez rettenetesen tetszik nekem!

Cimpulusz írta...

Igen ilyet kapsz:)Láttam a csomagodat!;)

Timici írta...

Nagyon boldog születésnapot kívánok!
Zsuzsa ajándékai gyönyörűségesek:))) én is olyan szépeket kaptam Tőle, igazi angyal.:)
Párod ajándéka nagyon gavalléros;)

helen írta...

Gyönyörűűűségek! :)

Látom, most már neked is van naffejűd! Ugye, milyen kis idétlen-szeretnivaló? :)