2007. július 9., hétfő

Ez az a VS amit nagyon szívesen megcsinálnék...csakhát idő....a futó projectjeim is csak döcörögnek, nyakamon van egy halom szülinap:) meg spec.vállalás...de ezeket szeretetből csinálom nincs is velük semmi baj...még a monocromosDHC párnám is halad, már kész a fél szív+a viráginda..már csak a jobb ága kell meg a kilógó 2 kacskaringó .... ami nyomaszt az a rotáció:(...ez lehet csúfos bukta lesz...sosincs időm akkor hímezni amikor rotációs-napok vannak, vagy pedig vmi nagyon sürgőset előreveszek...így azok csak állnak...ill. áll a SAL-om is, nagyon nagy erőt kell magamon venni...vszínű úgy lesz, hogy mikor jövő héten megyek gyerekfelvigyázni csak azt viszem magammal és akkor nincs mese nem lesz más hímeznivaló, rá leszek kényszerítve, hogy azt bökkkködjem;)
Sikerül jó összevisszára bittyeszteni a képeket, de a benti gép sose azt csinálja amit én szeretnék....

Csütörtöktől NYARALÁS kettesben;) viszek hímeznivalót, de lehet nem lesz alkalmam bökködni...

Annyit gondolkoztam ezeken a szeretet hímzéseket, meghogy mennyi mindent bökködtem az utóbbi másfél évben másoknak....szívesen indítanék én is vmi nagy hímzőkislányos projectet, de már így is annyi felé szakadtunk, annyi mindent kell csinálni, hogy vszínű elhalasztom és vagy ősszel vagy karácsony után teszek fel vmi felhívást...addigra hátha sikerül mindenkinek helyrerázódnia elmaradt hímzésileg - nem magamra és Ityamomra gondolok az 50-es listáinkkal:)))/bocsi/ -, meg vállalásilag...pl: olyan szívesen meghímezném az idei Casa miás SAL-t ...vagy egy őszi samplert...vagy a B.Brooks-os Cross Stitch ABC-t....
Karácsonyi húzás is ha lesz, vszínű idén kihagyom..... ha lesz szabad kapacitásom, inkább a barátnőimnek hímzek vmi apróságot...de még ez se ülepedett le teljesen.... lehet kiállítás se lesz, Zsuzsi még "költségvet", hogy kell-e ez neki egyátalán:)megértem teljesen...

csapongok....agyalok a SAL-on...most épp nagyon nem szeretem és legszívesebben sutba vágnám és a meglévőekből csinálnék vmi piri ajándékot és aztán hello...annyi munkát, drága kelléket beleadunk egy ilyen összecsapott munkába, mint az idei hónap...megértem Tincsikét is...mi lenne ha csak azokat a hónapokat csinálnám meg amik tetszenek!?...Az a baj velem, ha vmi nem tetszik azt utálom hímezni, nem halad, a végén rontok is sokat utána meg jól elajándékozom mert rá se bírok nézni:)))Nem vagyok egészen komplett tudom, de hát ez van....
Aztán meg belegondolok abba, hogy akkor ez most egy kudarc!?Feladtam volna a nagy éves projectet!?Mindenki szép lelkesen hímezget én meg itt agonizálok....Mert jó tegyük fel átvarriálom: napraforgósra, dinnyésre, melírosra...de mi van ha az augusztus is ilyen lesz!?Jó persze nem lehet így hozzáállni, tudom.....lehet kivárok...megnézem mit csinálnak a többiek!:)))Hányan bökik meg varriálják át...lehet ihletet is kapok....most épp totál elszállt.....

4 megjegyzés:

Judilla írta...

Egy húron pendülünk.:))
Már nekem is ki van nyomtatva ez a minta!
Tudod... A tök miatt:)

Cserny Cherry Ildikó írta...

Ó Heni, mintha az én érzéseimet írtad volna le. Én is össze-vissza csapongok, több mindenbe belekapnék, pedig én nem voltam ilyen. Jók ezek a szeretet ajándékok, én is szívesen indítanék, de most túl sok ez egyszerre mindannyiunknak. Én is inkább majd később. Aztán persze a szeptember és az elkövetkező idő, mi lesz, hogy lesz, mit fogok csinálni, időnként felébredek álmomból arra, hogy szorongok.
És hát a SAL tanácstalan vagyok, várom az agusztusit, hogy az milyen lesz.

helen írta...

A kerítéses verzió nálam elindított egy vezérhangyát... Még nem álltam neki, időhiány miatt. Itthon se voltam mondjuk :D

Cimpulusz írta...

én még nem kaptam ihletet...