2007. július 6., péntek

Ezek nincsenek meg vkinek!?


Ma megyek exclusive minitalira Zsuzsihoz Tincsikével!:)Már annyira de annyira várom!!!!!Nagyon nincs semmim mutiba, de olyan jó lesz pletyizni kicsit.Meg kell tartóztatnom magam, semmit se veszek-mondom most:),mert már kibuggyan a szekrénykémből a rengeteg holmi...konkrétan be se férnek a fonalaim...őskáosz van.. a varrókázós anyagok meg már eleve másik polcon vannak, esélytelen lett volna belegyömiszkelni...na majd a komódkámban talán elférnek;)


Ezt a fránya júliusi SAL-t is ki kéne agyalni, hogy hogyan varriáljam át,mert nagyon nem gyere be...remélem az ősziek nem lesznek ekkora csalódások, mert azokat várom legjobban!Minimum egy tököt elvárok!:)))Szóval júliusi SAL...talán a tengert melíros DMC-vel kéne meghímezni a 4000-es sorozatból, a füvet meg Gentle Art zölddel...vagy kitudja...ha az augusztus is ilyen lesz, akkor lehet feladom...nincs nekem energiám erre, arról nem is beszélve, hogy minden hónap első napján felhorkanok, hogy már megint 3 új színt tett bele, bár az volt eredetileg, hogy adott színskálával dolgozunk....duli-fuli...most vegyek meg egy sárgát 3 x-ért:( vagy egy randa kéket, mikor nem is szeretem a kéket...alig van kék fonalam... főleg zöldem van, barnám...minden más, de a kékek és lilák vhogy kiszorultak a körből...nem az én színeim....szóval SAL:)....nincs is így kedvem bökkkkködni (jó sok "k"-val), pedig eddig mindig első 2 nap meghímeztem .... most...előszedtem a fonalkákat...vágtam anyagot...Zweigart Belfast...aztán gúvadoztam rá, és vhogy nem sikerült elkezdeni... a fagyik is olyan fakók...fuj...szóval megyek eszmét cserélni hátha a csajok majd adnak vmi ötletet....


Alig halad a "coure"-m :), a "kicsi szívem"....nincs időm bökkkkködni....tegnap is 7-kor estem be, 10-re mentem Anyuért, közte meg böktem max.30-at....locsogtam Évivel, hisz elutazik 12 napra, aztán vhogy szinten kell tartanom magam:) Meg beszéltem Judillával is...beteg szegénykém....vigasztalgattam Cherry-t....és elmerengetem,hogy kellene a barátaimnak hímezni vmi személyeset...meg kellene a címük is....meg, hogy milyen jó ötlet, hogy Judika hímeztet egy "barátság-blockos" kendőt, teljes kötetlenséggel, vszínű monocrom témában-legalábbis még tegnap este itt tartottunk:)....merengőre vagyok ma állítva nagyon...holnap ünnepeltetem magam szülinapilag, igaz csak 11-én lesz, de a barátaimmal most csapunk egy közös összeülést erre hivatkozással....lesem a postást, mikor jön meg Évim ajándéka...remélem nem nyelte be a Királyi Posta (cidrizem) ....



2 megjegyzés:

helen írta...

Sajna nem rémlenek ezek a minták...

Lapplisor írta...

oh, wonderfully - I believe, you love Isa HV much... ;-)
I love also its Design...
in my Blog I have the left to the new book... can you a little more see adjusted there.
Take care
Barbara