2007. július 2., hétfő


Feltöltöttem a "blogos linket", mert sok új hímzőkislány társunk kapott virtuális tollat és fényképezőgépet a kezébe, hogy megossza velünk élményeit, munkáit, életét...közöttük Ercsu is, akit én személy szerint már nagyon-nagyon vártam!!!:)Üdv köztünk!

Szeretnék felhívni mindenkit, aki olvas, és esetleg rendelkezik olyan platformmal, ahol megjelennek a munkái, írásai, kérem írjon, szeretném felvenni a "halál-listámra":)))).Nagyon szépen formálódik a kis klubbunk, örülök...de várok ám még pár blogot;) Pl Tincsikéjét...tudom-tudom Ő nem ér...de azért...a remény hal meg utoljára :)

1 megjegyzés:

Pillle írta...

;)Hangosan felnevettem, amikor megláttam a nevem :) Nem blogolok, nem vagyok a szavak embere. Meg mire végigolvasom azokat akiket szeretek, már nem maradna idő a sajátomra. :)
De nagyon aranyos vagy!! :)