2007. július 20., péntek

Hazaért tegnap ndélben tesóm Cataniából....a vámolás viszonylag gyors volt, még a csomagját se veszítették el, az utaskísérők se bunkóztak, a gép se késett órákat...egy szó, mint száz pozitív élményként sikerült megélni a repkedést sokadik próbálkozás után először.:) Jól kikerekedett a húgocskám- szakács sógorom jobbnál jobb ételekkel kényezteti gondolom;)...Kaptam tőle egy hímzett monogramos törölközőt-nagyon kis finomka, majd vasárnap befotózom:)))

Irtó hőség van...vhogy nem tölt el elégedettséggel, hogy nálunk van az országban a legmelegebb:(Besötétített hálószombámban reggel 6-kor 37C volt....már-már kétségbeejtő....hol az egyik, hol a másik légkondis irodában hűsölök, szégyenszemre- munka helyett-, hogy kibírjam 13:30-ig....

Holnap este éjszakai fürdőbe visszük a Párommal a gyerkőcöket, remélem jó lesz..legalábbis én nagyon várom...ált. ilyenkor szokott kevésbé jól elsülni a várva-várt program....

Meglepetést is kaptam- Cherrytől...annnyira de annnnnnyira örültem:) NAGYON KÖSZÖNÖM DRÁGA!!! Egy mályvaszín csíkos felül összehúzhatós szütyőke oldalán monocrom kis virágokkal,gombokkal, belül halvány rózsaszín bélés...dugig gyömöszölve konyakmeggyel:honnan tudtad, hogy imádom!?:) Fotó vasárna, mert természetesen a machinámat otthon felejtettem a nagy rohanásban....de csak elhiszitek így is, hogy milyen szép és mennyire örülök neki!:)

Még egy jó hír, de még nem nagyon merem elkiabálni: augusztus 1-től új munkahelyem lesz!;) Közbeszerzésekkel, szerződéskötésekkel fogok foglalkozni Kecskeméten egy privát cégnél...drukkoljatok nekem!

Kellemes hűvös hétvégét mindenkinek!

3 megjegyzés:

SAL írta...

Remélem, elengednek a mostani helyről!

Jó feredőzést! Remélem, jól megtanultad a leckét: a fotómasina nem maradhat otthon! Meg kell örökíteni a pillanatokat!

Az ajándékokra pedig nagyon kíváncsi vagyok :) De már így is veled örülök :)

Éva

Cserny Cherry Ildikó írta...

Nagyon örülök, hogy tetszik és, hogy talán sikerült eltalálni az izlésedet és hogy ebben a hőségben odaért rendben a csomagocska. :))

A munkádnak nagyon örülök, remélem itt jobban érzed majd magad.

Jó pihenést és jó hétvégét.

Judilla írta...

Hát én már csak személyesen adnám át a lepidet:) Alig várom...
Ja, és nagyon drukkolok!!!!