2007. július 17., kedd



Param-param! :) Kész vagyok a DHC szivecskémmel!!!!Egyet viszont végig nem értettem ... miért hiányzik egy inda a mintáról, viszont a mintához kapcsolódó pirinkó kész fotón meg ott van...hm...kicsi vagyok én ehhez az már biztos.....azzal semmi gond, hogy alkotói szabadság, de a mintához kapcsolódó tájékoztató jellegű kép az ne csak hasalja már a mintaívet, hanem az legyen rajta ami...ilyet én is tudok:)csinálok egy mintát aztán 80%-ban mást hímzek;)

Tegnap este még nekiestem egy IV mini, kör alakú, ollós-betűs mintagyűjteménynek, Zweigart Brittney ercru hímzővászon, Zsuzsi által készített okkersárga-mályva kézzel festett fonal, gyors sikerélmény....fotó nincs, mert még nem vmi látványos, illetve csak a mintáról van képem a kész munkáról nincs fotóm..majd ha az enyém elkészül:)))Ja és az enyém vszínű nagyobb lesz, mint ami a mintán megadott méret, mert 28ct-os az anyag, 2 szállal bökök minden második lyukba...olyan hagyományosan:))) semmi petit point rouge at blanc, mint az origin;) .....vagyis azt úgy emlékszem 115-ös DMC-re álmodták meg...

10 megjegyzés:

Judilla írta...

Nagyon szép lett!! És örülök, hogy jól sikerült a nyaralás.
A meglepid is elkészült,lassan a postára is eljut;)

Timici írta...

szépséges lett! jó az anyag is amire készült? mi a neve?

Zsuzsa írta...

Nagyon szép lett, és gyors voltál!

Cimpulusz írta...

Gratziano lenvászon

Cserny Cherry Ildikó írta...

Nagyon szép lett a "szíved"! :)

Cserny Cherry Ildikó írta...

ja, és azt megsem kérdeztem, mi lesz a sorsa, pedig nagyon kiváncsi vagyok rá.

Timici írta...

akkor jól tippeltem;) én is vettem ilyen szépséget Zsuzsától, csak az fehér és zöld benne a rácsozás, gyönyörűséges.
Ez is tetszik, nem is tudtam, hogy ilyen sötét alapszín is van, meg bordó rács.:)

Cimpulusz írta...

párna lesz,a hátlapot is megvettem már csak kivitelezni kell a művet!:)

helen írta...

Szép lett! :) A minta többi részét meg elvitte a manó, de majd nyitva tartom a szemem... elkapom a grabancát, ha csak tehetem!

Dominika írta...

Nagyon klassz lett.