2008. február 9., szombat

Elveszett a Ninának küldött csomagom :(. Ő is kerestette, én is...sőt még a barátnőm is próbált utánajárni - Ő postán dolgozik -, szerinte lenyúlták a budaörsi "nagy postai szétválogató újraelosztóban" és nem is tudok mit csinálni..max. kártérítést kérek, de mivel nem volt értékbiztosított így.....:(((( szóval szomorozok...meg Nina is...

Új mániám van...turkálóba járok :)...ez túlzás hogy járok, voltam 3-4-szer...a szomszédos városban van egy picikre kilós angol turi...tele vagyok Marks&Spencer,Promod,Zara ruhákkal a párom meg Yves Saint Laurent ingekkel:)...és rájöttem, hogy szeretem a bogyós gyümi színeket..mélylilákat, bordókat, málnákat...finom gyapjú kardigánokat, kashmirt, a puha angorát...a bizsukat :) azelőtt egyet sem vettem fel, csak és kizárólag arany ékszert...most meg vadászom az egyedi karkötőket :)) hehehe...azt hiszem jó érzékkel válogatok..legalábbis a környezetem irígykedik...azelőtt meg én idegenkedtem az ilyesmitől...aztán jött egy MTA-s csajszi hozzánk dolgozni, és vmi csuda egyedi és vagány ruhái voltak...megirígyeltem...bevezetett a titokba ;)), én aki azelőtt még a szemem is becsuktam ha egy turkáló előtt mentem el :) ...válogattam ma a barátosnémnak és hugaimnak is...meg a Párocskámnak..aki érdekes mód azonnal elfogadta, hogy nem a boltból vettem neki inget..vszínű az is hozzásegítette hogy az angol árcimkét előtte téptem ki a ruhából...furcsa dolgok ezek...kezdek rájönni, hogy az "előző életemben" milyen sznob voltam...ma már más dolgok érdekelnek, más kap prioritást...
Most elszaladok főzőcskézni...jön a Párom nemsokára...készítek Carbonárát...azután pedig átadom magam a hímzés felszabadító örömének,amíg nem érkezik meg...hímeztem ám már 3 tojáskát a tavaszi Lanosra..egy csigácskát egy gyöngyikét és egy sárga primulát...hehehe...jövő héten költözik a barátnőm...gyönyörű a házuk...a kert...és a kandalló...és minden...révbe értek....lassan én is, csak győzzem kivárni...borzasztó türelmetlen vagyok és a Párom agyára megyek vele sokszor... szóval már én is tűkön ülök, hogy mikor költözünk....egyszercsakra...majd időben szólok ;)...

Szép estét nektek!

3 megjegyzés:

helen írta...

Hogy sikerült a Carbonara? Megérkezett végszóra a topping sajt is? :)

Nina írta...

Nagyon sajnálom a csomagod, Cimpi!
Valószínűleg tényleg a nagy elosztóban ment mellé, mert itt kezeskedtek a helyettes postásért is.
Szomorkodok :((

Cimpulusz írta...

a sajt megérezett, carbonára isteni finom lett :)