2008. április 21., hétfő

Sikerült tökéletesen felülmúlni mostani punnyadt énemet :) 2,5 blockot meghímeztem egy hétvégén a lusta SAL-omnól ...juhéééééééé!!!!!!!!! Persze foton még nincs, mert mindig elfelejtwem feltölteni az elemeket...nade;)..ami késik nem múlik....a nagy alkotás némi enyhe ételmérgezés következménye...romlott étel a fogadáson...suliba el se tudtam menni...nézegettem a wc papír ábráit egész éjszaka...elég helyesek;) Így alkottam...isteni szuper volt...DVD-t néztem...párommal is romantikáztunk egy napot...egyszó mind száz...végre egy "normális" hétvége...jó darabig nem lesz...most ugye munkaszombat... a sztachanovistáknak-mint én-, esze Hair, másnap Hódmezőgazda kiállítás a Párocskámmal..megyünk tehenet nézni...megoint előveszem utána a tehenes Susannámat, amit ilyenkor és ennekhatására kezdtem :))

Emlékeztek erre!? már látom magam bezsongva a tehenes hímzésekért....nem vagyok komplett :))Új oldalelemmel bővültem! :) Heti xszemes blogajánló...minden héten felrakok ide egy blogot, amit szerintem érdemes nézegetni....


1 megjegyzés:

Ditti írta...

Szia!
Nagyon tetszik a "heti blog-ajánlód".
Szuper ötlet!