2008. május 15., csütörtök

Miután kb. 5-ször összeírtam és kidobáltam miket rendeljek Zsuzsitól friss elhatározással úgy döntöttem, hogy legyen nekem legyen már végre elég az a kiboruló 2 szekrény...mert ennek így tényleg nem lesz vége...maximum már csak fonalat meg anyagot kellene vennem, de abból is nagy betárazásaim vannak...szóval...én most ebből kimaradok ... :(
Gondolkodtam Nina írásán, márminthogy hogyan változik az ízlésünk...én először (Anna)Burdából hímeztem, jöttek a falikárpitok, majd szinte egyből Lanarte és az internet bőségzavara, aután Le idee di Susanna és csak és totálisan .... elkészesztő mennyiségű újságot vettem... 1 alsó szekrénnyi ... aztán bizonyos motívumokért rajongtam...erdő, erdei állatok, gomba, oliva(ez nem múlik:))...2 éve kezdtem rákapnia a De fil en aiguille magazinra...de először abból is csak a színes minták....tavaly előtt ősszel kezdetet vette a monochrom mánia egy párnával - Zsuzsinál látható a boltban - aztán kis kihagyás... és utána csak monochrom...és csak francia ... hű de furcsa ez ám......és anyagízlésben is sokat változtam - ez is Zsuzsi hatása ;) - fonalakban néha csábulok a spécik felé, de zömében még mindig DMC...már semmi Venus...inkább akkor Anchor...esetleg Madeira(vmi extra silk)....kezdetben képek, utána szinte csak használati tárgyak...most újra egy kép...de még mindig inkább használati tárgyak...táska és párnamánia... a terítő után, mert ugye az is volt :) ...tetszenek amiket hímeztek mosanában - DHC, BC...de én vhogy nem érzem magaménak...egy a kivétel, amit Katicától kaptam, belekezdtem aztán azóta ott figyelget a kosár alján - szégyenlem, pedig megígértem hogy azért kérem el, hogy megcsináljam...Ralina mintáit már el se merem kérni...érzem a korlátaimat...pedig tetszenek nagyon...bökkögetem a lusta SAL-mat, most a majmocskát...a tavaszi barátnős Lanom áll...ahhoz több idő kéne...nem tudok belekapni...meg az anyag választás se lett szerencsés - fehér Newport...nagyon pirinkó bumszli x-ek...egy szállal nem megy, mert akkor a minta által adott egyszálas és a két szálas nem ad árnyalatkülönbséget....meg ahhoz hosszabb merengős délutánok kellennek...jó sok...
Naszóval monochromok...most ez az új mánia..lehet sokaknak sivár...és nem tetszik...nekem viszont megnyugtató és boldogító ...gyors...egyszerű..illik bmihez...

Lehet nem vagyok már stílusteremtő, meg hímzőskislány vezéregyéniség...most érzem csak micsoda áldás volt, hogy régen otthon annyi időm volt mindenre...mostmár más kötelezettségeim vannak...és csak szaporodnak...ami alapvetően jó..csak a hímzés hiányzik....

Kész 2 majmocskám a 3-ból, kontúr nélkül persze....és még persze mindig beteg vagyok, de dolgozom...

Nincsenek megjegyzések: