2008. május 15., csütörtök

Már csak 142 nap van az esküvőig...semmi para...nem is értem magam...tegnap foglalkoztam először a témával magamtól...néztem lufikat, meg egyéb dekórt a neten..meg kontyokat....hú de nagy pazarlásra ösztökélnek bennünket...hát a mi esküvőnk nem ilyen lesz....és lehet hogy csak majd az utolsó héten izgulok/izgulunk...most még minden nagyon nyugodt...ez az utolsó hétvégém amikor nem menyasszony vagyok...hulla beteg vagyok, de lehet el kéne mennünk tesómmal éjszakai fürdőbe...jövő vasárnap eljegyzés...volt némi dráma a szomszéd várban, de már nem érdekel...nem velük fogok élni...még szerencse....
Páromnak "határideje van"...kikészült...annyira sajnálom, hogy nem tudok segíteni neki...de holnaptól már jobb lesz ...egy év múlva újra ugyanez...
Hát szóval így állunk...és biztos nem foglalkoztam volna még ennyit se az esküvő témával ha Évi barátnőm nem kérdezget vasárnap...akkor vettem észre, hogy jé...lehet tényleg vmit "mocorogni "kellene..helyszín, terem, zene, vőfély, násznagyok, menyecskeruha, menyasszonyi cipő, fehérnemű, harisnya, hajtűk kipipálva...ja és a bor :)
Majd lehet megmutatom...márha érdekel vkit....és bocs, hogy ma ilyen töprengően hosszú vagyok...

Nincsenek megjegyzések: