2009. február 5., csütörtök


Igaz még nincs "blogszülinap"- az májusban esedékes, de helyette van 10.000 látogatás! Hát, hogy őszinte legyek ez vmi hihetetlen, márminthogy kíváncsiak annyian a blogomra, hogy 10.000-szer megnézzék...VALAKIK :)) Én erre lennék kíváncsi! Kik azok akik számára érdekes vagyok, vagy szeretik a munkáimat!? Épp ezért meg szeretnélek kérni kedves olvasó, hogy írj egy megjegyzést ehhez a bejegyzéshez 2009. február 15-ig, hogy megtudjam, hogy Te vagy az ...az OLVASÓ ...és írd le azt is miért kattintottál rám...tetszenek a hímzéseim, vagy a barátom vagy, vagy jókat derülsz a béna nyafogásaimon, vagy kihozta a kereső, vagy bármi... Ezt a kedves gesztust pedig honorálni fogom, méghozzá egy meglepetéssel, egy AJÁNDÉKKAL, amit február 16-án fogok ünnepélyes keretek között kisorsolni.

32 megjegyzés:

Timici írta...

Szia Heni:o)
én azért jövök, mert szeretem nézni amit csinálsz, szépen hímzel és szépeket.:o) Örülök a játéknak és gratula a 10.000 látogatóhoz!

Pillle írta...

Én csak úgy jövök... Tudod Te, hogy miért :)

helen írta...

Te tudod, hogy járok hozzád :) Sőt, még kommentelek is ;)
Gratula a 10 000. kattintáshoz! Csak tessék sokat alkotni, bénázni, és le is írni, mert nem olyan bénázások ezek, amitől te bénának tűnhetnél.

CathlenKata írta...

Én már ezeréve olvaslak, csak úgy :-)

Dora írta...

Én is olvaslak! Nem is tudom miért, én is csak úgy. Persze a himzések miatt jöttem, aztán itt ragadtam.

szazu írta...

Szia!
Hát már hogyne nézegetném a blogodat! Élvezem minden írásodat és kézimunkádat! Micsoda kérdés??:-)))
Zsuzsa

P.Tamika írta...

Én azért kattintottam rád, mert kezdő blogger vagyok és eldöntöttem, hogy keresek pár blogot, ahogy azt a blogerek szokták. És már írtam neked korábban is de nem reagáltál, viszont az ajándékot szeretném, mert megérdemlem a szókimondásom miatt.
Én nem himezek de nem is fogok, mert én amojan blogger csaj vagyok és léci sorsoljá ki,mert minden nap olvaslak.

Norvég Halász írta...

Én is egy OLVASÓD vagyok... csak úgy! Mert szeretem a hímzéseidet és a béna nyafogásaidat is! :))

Nina írta...

Szia :)
Én is olvaslak! Rendszeresen!
És csak úgy ;)
Amióta olvasok blogokat, az elsők között volt a Tiéd is ;)

Edit írta...

Jó ideje "ismerlek" az nlc-ről, ahonnan eltűntek a régi kedves, segítőkész emberkék. Akiket sikerült megtalálnom "blog formában", azokat olvasom, köztük téged is. Így sokkal személyesebb, mint 1-1 hozzászólás a fórumon. Szeretem az írásaidat. Amikor nem írsz, nagyon hiányzik akár pár mondatocska is...
Nem utolsósorban szépen, és szépeket hímzel! :)))

Szecsi írta...

Én azért olvasgatlak, mert még az nlc-s időkből ismerjük egymást és
ha jól emlékszem az én életemben a Te blogod volt az első :o)
Ill. a Te hatásodra kezdtem el bele zúgni a francia blogokba, hímzésekbe...stb.

Kicsiny Györgyi írta...

Én is még az nlc-s időkből ismerlek, aztán többször eltűntél-felbukkantál, és amióta megtaláltam a blogot, rendszeresen olvaslak. Örömeid-bánataid megosztottad velünk, és ez olyan, mintha családtagok lennénk :-)

hortenzita írta...

Én azóta olvaslak folyamatosan, amióta olyan kedvesen válaszoltál az első e-mail-emre :-) !

Monika írta...

Szia! A bloglistámon vagy,szeretem nézegetni a blogodat!:)

Stern Bori írta...

Olvaslak :) bloglistaaaaaa :)

Soleil írta...

Szia Heni! Én is olvaslak már jó régen, már az előző blogodat is:-D Még az nlc-ről ismerlek én is. Szeretem a hímzéseidet, de egyszerűen azt is, ahogy és amit írsz.

ercsu27 írta...

Szia!:-)

Csak úgy! :-)Mert szeretem. :-)
Ahogy a többiek, régről, nlc-ről, de hát tudod! .-)

Névtelen írta...

Szia!
Először is GRATU a 10000 látogatóhoz. A blogod nagyon tetszik és persze a munkáid is. Hasonló témában blogolok én is, bár az utóbbi időben nem sok időm volt rá!
Mégegyszer GRATU és sok sikert a folytatáshoz! :)

Cserny Cherry Ildikó írta...

Szia Drága! Jövök, mert az első blog volt a tiéd amivel először találkoztam... amit azóta is szívesen olvasok... a stílusáért, a kedves szépségekért, amiből mostanában kevesebbet látunk, de nem baj, vannak ilyen időszakok is...no igen, a régi nlc-s idők, néha hiányoznak, de az én életemben is átvették helyét a blogok, melyek közt természetesen a tiéd is helyet kapott.
gratulálok és puszi, Ildi.

Gina írta...

Szia cica! Szeretem olvasgatni a "nyafogásaidat" és a hímzéseidet mindig is imádtam nézegetni.
Puszikállak.
U.i: Engem ne vegyél fel a meglepi listára , mert nem lenne korrekt.

Sofie írta...

Szia Heni!

Én már réges rég a látogatód vagyok, még az előző blogodban kezdtem.... hogy miért is jövök? Mert kíváncsi vagyok rád, az életedre és a hímzéseidre :-)

Dominika írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Dominika írta...

Szia Heni!

Tiéd volt az első blog amit olvastam, a mai napig innen idulok ki, még magamhoz is innen lépek be:) Szerintem részben neked köszönhetem a blogom látogatottságát, mert te tettél először a "blogok, amiket olvasok" részhez:)

Adrienn Kolláth írta...

Szia Heni!

Én nem régóta olvaslak... a keresőben találtalak meg (még freeblog) valahogy a "keresztszem" alapján (mert én is elkezdtem szárnypróbálgatásaimat). És elkezdtelek olvasni. És mikor a freeblog eseményeit olvastam, mintha a saját történetem olvastam volna, persze kicsit másképp, úgyhogy a keresztszemes munkáid nélkül is picit a szívemhez nőttél :-)
A kézimunkáid csak hab a tortán (vagy a habok a tortán :-)).

Amúgy valaki megsúgja nekem, mit takar a SAL?

Cimpulusz írta...

SAL="stitch a long", ez egy olyan közös hímzés, ahol egy mintát mindenki közösen ugyanabban az időben hímez, vagy havonta vállnak ismerté a blockok vagy már eredendően is egy teljes mintáról van szó...hát kb. ezt jelenti de vannak akik szabatosabban is megtudják ezt fogalmazni :)

Letta írta...

Szia Cimpi!

Hát én amióta megismertelek azóta mindig felnézek a blogodra, hogy mégiss mi történik veled4 Hisz innen tutam meg azt is, hogy férhez mentél közös otthont teremtettetek! Amihez ezúton ismét szeretnék gratulálni! A munkáidról pedig nem is beszélve, mindig is lenyűgöztél velük! Gratulálok a blogodhoz! Szia! Letta

Ralina írta...

Szia Heni! :)
Időnként én is bekukkantok meglesni téged régi ismerősként. Hogy halad az ezer éves Lanarte képed, meg drukkolok hogy sikerüljön már meggombásítani a gombás szatyrodat. És különben is jó tudni mi van veled. ;)

ildiko írta...

Szia!
Már régóta olvasgatlak,nagyon tetszenek az alkotásaid.
Gratulálok a sok látogatóhoz.
További sok-sok sikert és alkotást kívánok.
bildiko

Mehike írta...

Szia !
Én őszinte leszek és bevallom most látogatlak meg először. Cherry oldaláról jutottam ide

Melinda írta...

Szia Heni!
Én is régóta látogatlak,még ha nem is mindig hagyok komentet!
Szívembe loptad magad 2007 októberében,mikor életem első talijára mentem Kecskeméten!Álltam ott,mint ...a sok "idegen "között és Te odajöttél,beszélgettél velem...mély nyomott hagytál a szívembe!

csomor eszter írta...

Hű milyen sok látogatód van. Gratula.
Zsini is tett fel új rajzokat, beszélt nekem valami készülő rajzfilmjéről is de nem találtam.
Szóval örülök a sikerednek. Mondtam mindig, hogy kár volt a regényedet abbahagyni.Tudsz írni. Mások is élvezettel olvassák.
Két ilyen frankó csajszit,egyik szuperül rajzol másik jól ír. Nem kellene nektek közös munkán gondolkodni (?), még ha ilyen borzastó távol is kerültetek egymástól. Anya.

mariah írta...

Szia!
Szívesen olvasgatlak és nézegetem a hímzéseidet.Gratulálok a 10.000 látogatóhoz!