2010. december 7., kedd



Ezeket böködtem tavaly október óta. Tudom nem sok, de a "fekve hímzés" be kellett lássam nem az én világom :) Hős aki képes rá, pedig olvastam többetek blogján. Először is a kezem volt vánnyadt - nem tudtam olyan sokáig tartani, mint amennyi ideig hímeztem volna. Másodszor nem volt senki és semmi, aki/ami a megfelelő szögben a fejem fölé tartotta volna a mintát :)
Előszedtem több kicsi befejezetlenemet, hogy majd Nyuszi-Bogi mellett hímzek, de eddig nem sikerült. Ha odaültem, hogy na most, akkor rittig felsírt, este alszom, mert mire fél 9-re elaltatom én is kiütöm magam rendesen, nem csak a gyerek.
Íme az egyik legújabb produkció, a a másik a falon lévő bocikáknak való lelkes beszélgetés- na meg Apának, és csak neki, Anya sehol se van - de a"Hö" és "Gru" sajnos nem látszik a képek ;)

5 megjegyzés:

CathlenKata írta...

Nagyon aranyos a babuci:-) Ő a legszebb "alkotásod" simit küldök neki sokat!
A hímzések szépek. Majd elkészülnek szépen lassan.

Névtelen írta...

Édes Baby, imádlak titeket. Külön csókolom Nyuszi-Bogicám...örülök , hogy ismét írsz. Tegyél fel sok képet, babáról, hímzésről..mindenről! Kíváncsian várok minden rezdülést! Millió csók!

Timici írta...

édes nagyon Bogi!!!!:o)
a hímzések szépek,nem hajt a tatár, majd elkészülnek szépen;o)

Edit írta...

Jaj, de aranyos a kis Bogi! :)))
Szépek a hímzéseid is, majd idővel megint többet tudsz bökögetni, meglátod.
Minden jót kívánok Nektek! :)

Judilla írta...

Nagyon édes a Bogibébi!!:))