2014. július 29., kedd

Elkészültem a Vervaco-s levendulás zsákocskával, már csak a kivitelezésre vár:
Tegnap hirtelen felindulásból hímeztem ezt a kis mintát, szükség volt némi csalásra, mert kicsi anyagmaradékra dolgoztam és mire rávarrtam az anyagra és kitömtem a zsákocskát azt alsó széle lefeslett...brrrr...így került rá némi csipkepárkány:
Valérie Lejeune: Répertoire des Motifs - 14.o, 44.sz
Anyag: DMC felület keményített len - utálom végre elfogyott :)
Cérna: The Gentle Art-Moss 0194, Madeira-arany

Ma készre kellene varrni a Vervaco-t, vagy pedig gyorsan belecsapni még egy levendulásba - némi Trónok harca közben - mert Anya ma még NYARAL, azaz Bogi nyaral, így Anya is szabin van. ;) És ez egyben a 31.heti jelentés.

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Hírtelen felindulás? Ez azért nagyon komoly meló. Szép lett.

Unknown írta...

Régi coca colás kép hímzésben? Igen, érdekelne. De ne csinálj ügyet belőle ha nem találod. Bármilyen mintát Te is kérhetsz tőlem. Puszi!