2014. szeptember 8., hétfő

Fityegőke helyett mégiscsak másra nyergeltem, egy halványkék gömbre virágokkal. Valahogy nincs szerencsém mostanában, mert amit tegnap beleböktem azt mind ki kellett bontanom ma. Nem volt meg minden színem - volt már ilyen máskor is - és nekiláttam keresgélni, hasonlítgatni a DMC fonalkatalógushoz. Hímzés közben derült ki, hogy az eredetileg jégkék árnyalatok elcsúsztak néhol gyöngyszürkébe, néhol meg némi ecrübe haloványzöld beütéssel. Ma mérgemben megvettem az eredeti színeket, kibontottam és újra kezdtem, már böktem vagy félórája mikor kiderült, hogy egy szín nem is fog szerepelni a képen pedig a skálában fenn van, egy szín tévesen szerepel a mintaíven - nyomdahiba!? -mert már megint vmi ecrü almazöld beütéssel (képzeljetek el 3 féle krém árnyalatot amit egymás mellé hímezve látszik csak, hogy az egyik mintha zöld lenne)...szóval azért szívesen a Susanna szerkesztőihez vagdosnám a mintaívüket, persze a fotón minden ok....trehányság a köbön. De mostmár annyira idegesít, hogy jusztis megcsinálom, lecserélem valami másra az aktuális "zöldecrüt", aztán majd kiderül kivágom-e a kukába végül mérgembe!:)
Le idee di Susanna No.262 - 2011 december

DMC 747 - a zöld főbűnös - és DMC 3753 - ezek kerülnek egymás mellé mint kékek
A képek csalósak - ezek haloványka krémes színek a valóságban!

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Ne cseréld le, mindkét szín gyönyörű! Szerintem illik a mintához.

CathlenKata írta...

Ezek a fonalak tényleg majdnem egyforma színűek, vagy van valamennyi eltérés? Tudom a fotó csalós tud lenni!
Amit választottál minta nagyon szép! Talán a kontúr dobja meg a végén? Szerintem jó lesz az ahogy eredetileg van.
Ha meg nem tetszik küld el fény.post mz/x :-D
Pusza:Kata

Edit írta...

Most én is ilyen problémával szenvedek a boltíves képemmel. A képen/mintán egész más a szín, mint ami a kulcs szerint kell. Totál nem illik a képbe. De majd azt hagyom utoljára, és keresek egy, az összképben jól mutató színt.