2014. október 16., csütörtök

 Előkotortam a régi elmaradásomat  - Lanarte 34790 -, és újult erővel nekiláttam böködni, mutatom hol tartottam és most hol állok:

Átléptem a lélektani határt, kész a fele, most már ki kell "nyomni", nincs mese!Ha átrágtam magam rajta,jöhet valami más, de egy régi mumust le kell küzdenem a személyében. Életem fő műve, mindig azt mondom! :) Mindig jön valami ihletadó, vagy ünnep, és aztán félreteszem, majd elő se veszem van úgy, hogy évekig (ezt le se merem írni)..így lettem én javíthatatlan MUK-ista (a legrosszabb fajtából).Na de az vesse rám az első követ, akinek nincsenek mumusai a szekrényben! :))) Kitűztem magamnak egy határidőt, de nem írom ki, mert aztán biztos megszegem, inkább csak magamnak, titkon a sötétben....Imádom még mindig, csak az a sok egyforma zöldből 1-1 szem, meg a fehérrel hímzés amit nem nagyon szeressek, meg ki kell terülni vele, rendre a gyerekeim cibálgatják a szoba négy sarka felé a cérnaszálakat. Az a baj én csak akkor szeretek hímezni, ha van legalább két-három órám egyben, megy valami kellemes film - pl: Miss Marple - nincs nyüzsi, csillog a lakás, minden dolgom elvégezve, és persze még nem múlt el este 10 óra, mert akkor már egybefolyik minden apró jel a szemem előtt. Na ilyen ideális állapot nem igen van mostanság, ezért - sem - haladnak a hímzéseim. ;)


5 megjegyzés:

JRosa_SZG írta...

JAJ de jó, drukkolok neked ! Én már eldöntöttem, hogy hímezni fogok valami nagyon durvát karira ^^, van miből böködni (( futó, vagy párna))

Vera írta...

Nagyon szép..és egész jól haladtál vele...

Edit írta...

A Lanarte képek szinte mindig csodaszépek. Ezt is el tudom nézegetni percekig.
Hajrá! Csak így tovább!

Unknown írta...

Ez gyönyörű!!!!
Mindenki csak akkor szeret hímezni, ha bele tud merülni és valóban kiváló az Agatha C. bármilyen filmje amit hallgatni érdemes mellé, mert tele van párbeszéddel. érthető ha nem is nézi az ember. Szóval minden gondolatoddal egyetértek, kivéve: ha nem tartod be a magad által felállított határidőt, nehogy ügyet csinálj belőle. Hidd el kész lesz, bármikor is, de kész lesz!

Laucica írta...

:))) Menni fog!!!:)) Gyönyörű lesz!