2015. január 25., vasárnap

2007. május 15-én beillesztettem a régi blogomból egy listát, amit ki akarok hímezni. Vannak benne MUK-ok, meg vágyak meg mindenféle. Jó volt végigolvasni...ekkor jutott eszembe, hogy kilistázom a MUK-jaimat, hogy lássam a fejlődésem, pl: 7 év múlva :). 

Tehát íme 2015-ös MUK lista: (csak a megkezdettek írom ide, amibe belehímeztem, a bontatlan kiteket nem)
- Susanna epres terítő (2004/04)
- Lanarte 34790 - Terrace in Autumn Bloom 
- Royal de Paris 6440.43 - Herbs in the kitchen
- Just Cross Stitch - tulipános szemüvegtok 
- AMA 340 tavaszi virágos futó
Jill Carter hardanger samplere (ez nem xszem, de attól még be kellene fejeznem)
Susanna 2004/01 bocis szatyor
Dessins DHC Coeur d'ange - szőlős-angyalos monchrom szivecske
- Rico árvácskás terítő
- Susanna 2011/12 karácsonyi kék gömbös lógóka
- Anchor - Jégmadár
- traktoros sampler KTG-nek
- Dimensions - Lady Leona
- Cross Stitch Crazy karácsonyi "Ne zavarj" tábla
- Lanarte 34279 Spring sampler
- Lanarte  Roses & Delftblue 34996A
- Rico tavaszi terítő
- Labores de Hogar olajbogyós terítő

2 megjegyzés:

CathlenKata írta...

Szép lista, az enyém bevallom meg sem számoltam. De egy doboz+ 1 kukazsáknyi:-D
Saccra 30 db elkezdett.

Tüzes Beáta írta...

Juj! Most láttam a szép tojásokat.
Én képtelen vagyok előre betervezett módon működni. Mindig annyira sok szép minta jelenik meg, hogy teret hagyok az idei választásnak. De csak módjával, mert Janlynn négy évszaka örök szerelem és elő is veszem a tavaszt.