2015. január 18., vasárnap

Ez már megint egy Luca-széke projekt!:) Egész délután ezt varrtam és vasaltam, bontottam vasaltam varrtam... hát nem ez lett életem fő műve, de végül is csak kikerekedett! Nem hiába nagyobb barátnőm a hímzőtűm, mint a varrógépem. ;)



Ötlet: Le idee di Susanna 2013. május, 279.szám

Nem sokban tértem el az eredeti mintától, az ollótartót nem háromszög alakúra vágtam, hogy az eredeti patchwork panel egyben megmaradjon, a tűtartó begombolható ajtócskát kapott, eredetileg csak a kis nyelvecske volt a mintán, felettük, pedig a letűzést nem zártam le, így egy nagy és egy kisebb rekeszre osztódik az kész kézimunkatartó, eredendően egy nagy zsebe lenne csak. A kis karikák fonaltartók valójában ;)

1 megjegyzés:

CathlenKata írta...

Hümm, hümm nekem ez tökéletes, nem látok benne hibát. Szóval te inkább barátja vagy a varrógépnek mint én.