2017. december 29., péntek

Első választás - Kihívás 2018' - Claire Contreras: Üvegszív

Én is belevágok, még idő előtt, mert most van kicsit jobban szabadidőm. A választásainkat csak az motiválta: igyekeztünk eltalálni több kevesebb sikerrrel azt, hogy mi az amit mindannyian szivesen olvasnánk. Első választásom az Üvegszív. 


Egy nap alatt kivégeztem, és már a második fejezet végén azon értetlenkedtem, hogy tud vkinek a gyomrában pillangóraj repkedni egy pasi látványától, ha az előző tizenöt oldalon majd beledöglött a vőlegénye halála miatti gyászba!? A könyv jó és rossz pillanatai egymást váltották, voltak nagyon eltalált részek, jó dialektusok, és volt felesleges szenvelgés, értelmetlen őszintétlenkedés, meg egy rakat gyávaság. Hol elolvadtam Olivertől, hol szívesen tökön rúgtam volna. Elle idegesített, nagyon más stílusúak vagyunk, nem nagyon tudtam beleélni magam a helyébe. Azt hiszem én túl konkrét csaj vagyok! 5/4.

Nincsenek megjegyzések: